کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316320 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برطرف شدن چندین رخنه در برخی محصولات سیسکو

سیسکو

شرکت سیسکو چندین راهنمایی امنیتی و به روز رسانی برای برخی محصولات خود منتشر کرده است. محصولات زیر حداقل نسبت به یک آسیب پذیری از سه آسیب پذیری موجود در محصولات IPS سیسکو آسیب پذیری می باشند:

Cisco ASA 5500 Series Advanced Inspection and Prevention Security Services Module (AIP SSM)
Cisco ASA 5500-X Series IPS Security Services Processor (IPS SSP) software and hardware modules
Cisco ASA 5505 Advanced Inspection and Prevention Security Services Card (AIP SSC)
Cisco IPS 4200 Series Sensors
Cisco IPS 4300 Series Sensors
Cisco IPS 4500 Series Sensors

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، هر سه آسیب پذیری موجود در این محصولات مربوط به آسیب پذیری انکار سرویس می باشد. برخی از این محصولات می توانند از راه دور و بدون تایید هویت مورد حمله قرار گیرند در نتیجه به روز رسانی ها باید در اسرع وقت اعمال شوند.

دومین راهنمایی امنیتی یک آسیب پذیری دسترسی غیرمجاز را در Cisco Unified SIP Phone 3905 توصیف می کند. با سواستفاده از این آسیب پذیری، یک مهاجم راه دور می تواند بدون تایید هویت دسترسی root دستگاه آلوده را بدست آورد. میان نرم افزار Cisco Unified SIP Phone 3905 نسخه های پیش از ۹٫۴(۱) تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار دارند. هم چنین سیسکو روش های کاهش مخاطرات را برای این محصولات مانند امضای IPS در نظر گرفته است.

سومین راهنمایی امنیتی مربوط به آسیب پذیری های موجود در نرم افزار Cisco Unified Computing System (UCS) Director نسخه های پیش از Cisco UCS Director Release 4.0.0.3 HOTFIX می شود. یک آسیب پذیری در UCS Director می تواند به یک مهاجم راه دور اجازه دهد تا بدون تایید هویت کنترل کامل دستگاه آلوده را در اختیار بگیرد.

هم چنین شرکت سیسکو روش های کاهش مخاطرات را فراهم کرده است. آخرین راهنمایی امنیتی نیز مربوط به نرم افزار Cisco Firewal Services Module (FWSM) می باشد. این آسیب پذیری یک آسیب پذیری شرایط رقابتی هنگام تخصیص مجدد حافظه است.

یک مهاجم می تواند با ارسال ترافیک مناسب به ماژول باعث شود تا نرم افزار بارگذاری مجدد شود. سوء استفاده مکرر از این آسیب پذیری منجر به ایجاد یک حمله انکار سرویس در نرم افزار می شود.FWSM نسخه های ۳٫۱، ۳٫۲، ۴٫۰ و ۴٫۱ تحت تاثیر این آسیب پذیر قرار دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19605 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/12/08 تعداد مشاهده: 1600
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

shoeyb sepehr 1392/12/09 13:50
این جمله دقیقا مفهومش چیه؟ "محصولات زیر حداقل نسبت به یک آسیب پذیری از سه آسیب پذیری موجود در محصولات IPS سیسکو آسیب پذیری می باشند"